Tema: Re: IGBT?
Autorius: Levas
Data: 2011-03-25 17:46:22
tikrinasi tikrinimo budu. Aisku jei skamba trumpas, tai jau gali mesti lauk. O siaip du maitnimo saltiniai, kokia lempute ir surenki schema, kad isitinkinti, kad tikrai junginejasi.

Ten gi viduje galima sakyti npn tranzas su mosfetiniu bazes valdymu. G visais galais turi buti begalybe, nebent modelis papuole su integruota apsauga. Tada ten detektuojamas stabilitronas daznai dvianodis.
Toliau KE grandine- buna su diodu ir be diodo. Todel ir rekomenduoju surinkti schemute.

--
Bye, Levas