Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-23 15:34:19
siaip tai noriu pats pabandyt pasidaryt;)
is dalies del pacio darymo, is kitos puses noriu pilnai su MCU valdomo
daikto. per rs232 prie PC jungiamo ir pan.
tai is tavo kromelio man gali daliu prireikti visokiu. konderiu, gal
droseliu, gal radiatoriu. taip pat matomai mosfet teks pakeisti igbt
moduliu. gal irgi kartais turi is kur islupti?
kuleriai tai gal nuo kokio naujesnio proco su visu radiatorium idealiai
tiktu.