Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: Levas
Data: 2011-03-24 23:30:55
pradeda "ringinti"- nezinau termino lietuvisko.

simtai miliamperu neidomu. Prie 8A pirmineje mano fantazija atsoko- rodos viskas gerai, viskas veikia, tik pyyst ir nebera poros IGBT uz keliasdesimt litu. :)
Ir zero volt/amp crossinga bandom daryti ir panasiai...

As tau rytoj pabandysiu surasti koki nedideli zveriuka skrodimui- tiuninimui. Koki senesni japanska 48V maitbloki. Turetu buti dar keletas like nuo Panevezio ekrano likuciu.

--
Bye, Levas