Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: Levas
Data: 2011-03-23 14:42:17
AC/DC maitblokis ir Multifazinis step-down stabilizatorius. Tiesiai kogero nelabai gautusi, arba komutacija gautusi labai jautri.

Lazeriam serti daznai naudojamas, tik ten max 20V. Uztat amperu buna daugiau.

Apie multifazinius kazkiek rasiau:
http://www.vabolis.lt/2010/12/01/daugiafazis-impulsinis-stabilizatorius/