Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-23 14:56:07
On 03/23/2011 02:42 PM, Levas wrote:
> AC/DC maitblokis ir Multifazinis step-down stabilizatorius. Tiesiai kogero nelabai gautusi, arba komutacija gautusi labai jautri.

na, trafu tai noreciau isvengti. jei gerai supratau, tai gaunasi per
didelis iejimo/isejimo itampu santykis? gal tada geriau daryt dvieju
pakopu dc-dc keitikli. 340 DC -> 100 DC fiksuota, ir poto jau 100 DC ->
valdomas isejimas.

> Lazeriam serti daznai naudojamas, tik ten max 20V. Uztat amperu buna daugiau.
>

> Apie multifazinius kazkiek rasiau:
> http://www.vabolis.lt/2010/12/01/daugiafazis-impulsinis-stabilizatorius/

dekui uz info. aisku multifazinis jau sudetingesnis reikalas. gal
pradzioje bandysiu su viena faze, jei labai keps kasnors, tai
perdarysiu. man efektyvumas nera labai aktualus, pastatysiu pora geru
kuleriu ir gal atausins kaip nors.