Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: Levas
Data: 2011-03-25 01:03:31
atjungia pwm- mazas duty-cycle arba per didelis dead time- is avija siauteja. Dabartineje mano schemoje 120kHz ir arti 1000ns deadtime- ir randu lygiai puse sinusoides tarpelyje tarp tranzu junginejimosi kol persijungia peciai. Kol kas veikia, bet ne ant pilnos apkrovos. Baisu testuoti- brangus tranzai. Buvo maziukas deadtaimas- pakaisdavo tranzai ir tikriausiai ivyko kiauras prejimas. Ir svelniai bandau jungti tranzus ir svelniai isjungti- tranzai nekaista. IGBT cia jei svarbu. 1kW i tilta lengvai sulenda... snuberis buvi ikaites iki raudonumo.

--
Bye, Levas