Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-30 12:18:52
bigT rašė:
> Visam name ivadas buvo darytas naujas kuri as maciau kaip dare ir dare man
> zinomas zmogus.
> Visur laidai 3 gyslu (rozetes 2.5mm2, apsvietimas 1.5mm2, katilas ir
> kaitlentes bei pirties laidai stori tik nzn kiek mm). Visi laidai sueina i
> skydeli, N i viena syna, PE i kita syna. Synos tarpusavyje name nesujungtos.
> Ateinantis ivadinis laidas papuola pirma i LIMAT4-DN, o paskui eina i visus
> kits automatus ir SNR.
> Ivadinio laido PE ijungta i viena syna, N i kita. Nu zodziu vizualiai viskas
> [...]

Jei viskas yra taip, kaip rašai (kuo aš gal ir neabejočiau) tai ar dabar
jau atėjo tikras suvokimas, kad tas elektrikas su patirtim pasišiko kaip
reikalas (nesužiūrėjo; jei teisingai supratau, tai spinta lauke atsirado
anksčiau, nei darė tavo namo instaliaciją), nes paliko tave gyventi be
įžeminimo ir be įnulinimo?
Be įžeminimo ir įnulinimo!
Nes tame lauko skyde PE kabaluoja...