Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: bigT
Data: 2012-06-26 23:11:47
SNR vienfazes yra dvi, viena pirmo auksto rozetems (vidaus+ lauko) kita SNR
antro auksto rozetems + san. mazgams + siurbliui.
Komentuoju.. SNR----rozete---Slegio rele---Siurblys   PE sueina visos i
skydelio shyna, L ir N eina per SNR.
O ka matavau tai gala laido atjungta nuo slegio reles. Ziurejau ar nera
trumpo tarp N ir PE. Tuo metu rele buvo isjunta.

Siurblys vienfazis grundfos'as kazkuris tai.. Is jo ateina 3 laidai i slegio
rele. Relej PE susijungia nuo siurblio ir nuo skydelio shynos, o L ir N nuo
SNR ir siurblio atkerta arba sujungia rele.

Po atliktu testu kai imeciau screenshota, ejau dirbti namu ruosos darbu.....
zodziu plauti bliudus ir pan. Ir po kokiu 30min tik pyst ir ismuse.
Paskui link vakaro vis laikas nuo laiko ismusinejo. O galiausiai pradejo
100% mest rele kai tik isijunge siurblys.
Uzu3.14so, atjungiau  maitinima slegio relei ir padariau laikina laida su
kistuku, ijungiau i rozete (per kita SNR) ir ka.... kolkas kiek ka bedarom
viskas OK.
Tai ka... SNR durneja ? Abi jos 30mA.