Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: bigT
Data: 2012-06-30 00:27:24
Nu as supratau, kad sujungta pyzdavotai :)
Perjungsiu pagal tavo pasiulyma (analogiskai ir galvojau).
Izeminimo strypas yra palei stulpa i zeme, o ar jis ten noemalus ar ne tai
jau bbz.
Bet tas strypas prisabacintas ir prie dezes storais varztais. Kai "matavo"
varzas priduodant, tai sake ok, bet man tas matavima su testeriu poros
rozeciu, pasirode labiau formalus nei tikra smatavimas.
Zodziu moja ponela, ryt perdarinesiu, o kas dare ta ivada, ner kam pyzdules
rasyt, nes pirkta buvo as is ir niekas ten daugiau nelindo, ivadas buvo jau
priduotas VST ne kaip statybinis o kaip normalus.