Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: bigT
Data: 2012-06-28 13:12:05
Suprantu kad gali buti visuma irenginiu kuri sudaro bendra nuoteki > 30mA.
Taciau labiausiai tiketina, kad tai daro siurblys, nes permetus tik ji ant
kitos SNR su kitais vartotojais, po beveik 12val darbo pradejo ja ismetinet.
Siandien atsivedziau atskira laida nuo ivado automato, pastaciau kita
(pasiskolinta ABB) SNR ir pajungiau tik siurbli be jokiu kitu vartotoju. Jei
SNR mes, nu tai 100% kad siurblys ar jo laidas kaltas.