Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: Levas
Data: 2012-06-20 22:13:43
as vistiek statyciau uz siurbli. Tokia jau jo statistika. Paprasciausiai srove nestabili ir arti SNR suveikimo ribos. Todel ir meto atsitiktine tvarka.

Dabar apie mano pastebetu siurbliu (giluminiu) problemas- meistreliai kartais pajungia N su PE siurblyje. Susidaro grandine N-PE-zeme po SNR ir prie kai kuriu salygu suveikia SNR.

O pabandyti max apkrova- t.y. ijungti kelis sildymo prietaisus ir paleisti vandeni, kad suveiktu siurblys negalima?

--
Bye, Levas