Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: bigT
Data: 2012-06-30 11:36:53
Visam name ivadas buvo darytas naujas kuri as maciau kaip dare ir dare man
zinomas zmogus.
Visur laidai 3 gyslu (rozetes 2.5mm2, apsvietimas 1.5mm2, katilas ir
kaitlentes bei pirties laidai stori tik nzn kiek mm). Visi laidai sueina i
skydeli, N i viena syna, PE i kita syna. Synos tarpusavyje name nesujungtos.
Ateinantis ivadinis laidas papuola pirma i LIMAT4-DN, o paskui eina i visus
kits automatus ir SNR.
Ivadinio laido PE ijungta i viena syna, N i kita. Nu zodziu vizualiai viskas
OK. Dare normalus elektrikas, nu bent jau su N metu patirtimi ir N
kategoriju visokiu.
O vat lauke kas dare tai bbz.