Tema: Re: sposai su elektra
Autorius: bigT
Data: 2012-06-27 21:36:38
Visa beda, kad tuos vartotojus visus isjungti neimanoma. Dvi SNR stovi ant
visu rozeciu atitinkamai 1 ir 2 auksto.
Isjungti saldytuvus parai neimanoma, toliau visi likusieji vartotojai yra
visi tie patys kas ir buvo paskutini pusmeti.
Nieko neatsirado naujo apart akvariumo, bet ji panasu galima eliminuoti.
Atvaziavo siandien tie kas montavo siurbli. sake praktikoje buna kad
siurblys prisigaudo sh per ilgus metus ir kartais sunkiai startuoja, del to
gali mest. Ziuresim iki 5nio ir jei mes toliau, trauks siurbli ir ziures ji
pati.

p.s. Dar sake kad siurbliu jie per SNR nejungia, kad man pasirode keistai.
Dokumentacijoje nei zodzio kad negalima jungti. Tik parasyta, kad ismatuotas
nuotekis 2.5mA prie 230V.