Tema: Re: Navicko "dangoraižio" afiora
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-25 16:17:48
Atleisk, tikrai kuriais.

Nu pvz. manimi :))))))))))) Nors krizę numačiau tik jai įvykus ;)))))))))))
Bet man atleistina, nes už prognozavimus niekas nemokėjo.

Žinoma, kad yra įtakingesnių postų, bet ar tai reiškia, kad reikia atleisti
mažiau įtakingiems postams už tai, kad jie nenuveikė to, ką turėjo nuveikti?
Čia kaip pensininkų pamastymai "gaudo vištas pavogusius, kai pedofilai
laisvėje vaikšto..."