Tema: Re: Navicko "dangoraižio" afiora
Autorius: RaR
Data: 2009-11-25 11:27:10
Man atrodo, į LB pareigas kaip ir neįeina įsipareigojimas neklystamai burti
iš krikštolinio rutulio. O paskolų sąlygas kiekvienas klientas ir be jokio
raginimo nori gauti kuo geresnes, ir tam LB neturi jokios įtakos - tai tik
komercinio banko ir jo kliento reikalas. Kažką keisti gali tik įstatymai -
bet čia jau seimo prerogatyva.