Tema: Re: Navicko "dangoraižio" afiora
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-25 10:37:12
Del įstatymo rėmų, tai kaip manot, kaip dabar gyventume, jeigu LB bent prieš
metus pusantrų būtų pareiškusi "Dėmesio, manome, kad artėja finansinė krizė,
kurios metu gyventojų pajamos sumažės 20-30 procentų, bus 10 procentų
nedarbas ir palūkanos, todėl, mielieji, marš į bankus tvarkyti paskolų
sąlygų". Tikriausiai Šarkinas su Kuodžiu tada būtų staigiai patvarkyti,
tačiau abu būtų tinkamai atlikę savo tarnybines pareigas.

Jau nekalbu, kad Kuodžiui atlyginimas mokesčių mokėtojų pinigais mokamas ne
už pasirodymus televizijoje, o už tai, kad jo darbovietė gerai pasirodytų
prieš tuos pačius mokėtojus.