Tema: Re: Navicko "dangoraižio" afiora
Autorius: RaR
Data: 2009-11-25 10:15:22
Tiesą sakant, nelabai matau ką tas LB Lietuvos įstatymų rėmuose galėtų labai
nuveikti. Todėl Kuodis dažnai ir užsiima ekonominių žinių skleidimu. O dėl
jo nusišnekėjimo - tai aš lyg ir nepastebėjau. Kiti bankų analitikai kartais
nusišneka, bet dažniausiai paprasčiausiai nieko nepasako, ypač tos
moteriškės LTV žiniose.