Tema: Re: Navicko "dangoraižio" afiora
Autorius: RaR
Data: 2009-11-24 19:27:15
Na, Kuodis man seniai patinka. Netingi viską paaiškinti paprastam žmogui
konkrečiai, su skaičiais. Jei aferos iniciatoriai norėtų atsikirsti, jie
turėtų pateikti savo paskaičiavimus. Šito, aišku, jie nedarys. O kas dėl to
Navicko, tai būna tokių žmonių - pamatai snukį ir nekyla jokio noro juo
pasitikėti. Bent jau aš jam tai nieko nepatikėčiau.