Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-22 13:37:08
Atsiprasau, bet siaip mokesciai mokami tam, kad jie sugriztu viena ar kita
forma su pliusu.
Ir jei jie gryzta tik tokiomis formomis kaip valstybes turto pardavimas
uzsienio investuotojams,
tai tiketis kazko kito kaip siekio susimazint mokesciu mokejima kaip minimum
naivu.

Gali bandyt prilygint nors ir prie vinies paliktos skyles sienoje, o
realybeje tai darbas,
investicija i salies ateiti, i busimus mokesciu moketojus. Maza to, tai
turbut
pati svarbiausia is visu imanomu investiciju krypciu imant "norincios islikt
valstybes" masteliu.

Sugalvok tu man vaiko motina prie invalidu priskirt... Jau visai nupušo
dalis tautiečių,
gal pačiam sveika būtų išsiplaut galva?