Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: Bacilas
Data: 2009-07-16 16:38:25
nu ir ka man irgi alga sumazejo ir darbo galiu netureti, bet eisiu kitur ir
ieskosiu, o ka daryti motinai su  mazu vaiku, kuri pasitikejo valtybe?
Pasalpos nebeuztenka, kuria valtybe apskaiciavo, i darba negali gryzti, sito
mes norim esamom motinom?
viskas keisdavosi kas 6-9men ir seniau, tik kelius metus viskas ejo i
gera,dabar atvirkciai, bet jau gali planuoti, kad tos islaidos bus mazenes
ir nuspresti ar teks po tiltu su vaiku sedeti ar ne.