Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-19 21:46:51
bullka wrote:

> :D Jei uždirbi tiek, kad išsvajotą butą gali nusipirkti pats, tai šaunu.
> Man pvz paskolos reikia.

Man irgi reikia, bet jei valstybeje yra krize reikalavymus pragmatiskai
destyciau. O ne kaip dabar teveliai daro.

> Ar teisingai supratau, kad yra siūlymas mamoms, kurios iki šiol gavo
> algą 7K/mėn., palikti savo 7K algos vertą gyvenimo būdą ir 2 metams
> kraustytis į 2 kambarių nuomojamą butą Šeškinėje/Vln?

Jei nori gyventi tik is valstybes biudzeto (arba valstybines istaigos
biudzeto) ismoku, tai taip. Gaila, kad tai gali kirsti kazkam per
kisene, bet taip as butent ir manau. Lygiai tiek pat man ir graudu del
zmoniu gaunanciu pensijas ir bedarbio pasalapas.

> :)
> Smagu, kad jiems nusispjauti. Reikia tik pasidžiaugti, kad yra protingų
> ir daug uždirbančių žmonių.
> Tik noriu pridurti, kad nebūtina būti karjeristu, verslininku ar dar
> kokiu. Užtenka būti vidutinioku ir sunkiai/daug dirbti, ir uždirbti tas
> senas lubas.
> Todėl lubų pažeminimas dvigubai tokio tipo žmonėms yra tikrai nenusispjaut.

Realiai? Lietuvoje galima nebunant karjeriste imanoma tokia alga gauti?
Ar as rasau is paralelines visatos? Gal kazko nezinau?
Su parsavymu vadybininku isimtim. Jie galejo uzdirbti tokias sumas is
komisiniu uz pardavymus, bet kiekvienas pardavymu vadybininkas neturetu
tiketis kad jo alga liks tokia didele. Tokia galetu "putotis" tokioje
situacijoje, bet jiems mano nuomuone yra lygiai tokia pati.
"Globali" krize, pasiruosk priimti sumazinima kaip fakta, kitaip tokiems
yra nusispjauti i LR kaip valstybe.