Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: bullka
Data: 2009-07-20 09:10:26
O iš kur ištraukta, kad taip padarė dauguma?
Manau to skaičiaus nežino niekas. O kai nežino - spekuliuoja. Aš pvz nežinau
savo draugų rate, kurie gimdė pastaraisiais metais, susikombinavimo atvejų.
O gimdė tikrai nemažai (tiesiog aplinkinių rato toks amžius, kai masiškai
gimdoma).

Tad iš mano varpinės - jei ir susikombinavo.. tai tikrai tik viena kita.