Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: bullka
Data: 2009-07-19 10:34:21
> Tie kurie gaudavo 7k turetu buti buve pakankamai protingi, kad suprasti
> kad tokios ismokos tiesiog negali testis. Jau 2007 pabaigoje, po 2007 kovo
> korrekcijos buvo aisku kad ateina ciklo pabaiga. As del to neturiu NT
> paskolos, ir tai suprasti uzteko tik 1 valandos per savaite skaitant
> FinancialTimes.

:D Jei uždirbi tiek, kad išsvajotą butą gali nusipirkti pats, tai šaunu. Man
pvz paskolos reikia.

> Zinos apie "isgyvenima" prasom nereikia. As ir gaudamas 300 lt per men
> galeciau "isgyventi", ir butent 300 lt per men as vadinu "sunku
> isgyventi". Uz 2.8k galima nesunkiai issinuomuoti busta ir vaika auginti
> nevisiska tragedija.

Ar teisingai supratau, kad yra siūlymas mamoms, kurios iki šiol gavo algą
7K/mėn., palikti savo 7K algos vertą gyvenimo būdą ir 2 metams kraustytis į
2 kambarių nuomojamą butą Šeškinėje/Vln?

> Prisursiu tai kad daug uzdirbantiems tevams ir paramos jokios nereikejo
> kad vaika isauginti. Ir jie augino, ir be jokiu motinistes atostogu.
> Milijonieriu, turtuoliu ir gaunanciu virs 7k pazistamu rate nemazai turiu,
> tai jiems i sita "programa", lengvai tariant, nusispjauti.

:)
Smagu, kad jiems nusispjauti. Reikia tik pasidžiaugti, kad yra protingų ir
daug uždirbančių žmonių.
Tik noriu pridurti, kad nebūtina būti karjeristu, verslininku ar dar kokiu.
Užtenka būti vidutinioku ir sunkiai/daug dirbti, ir uždirbti tas senas
lubas.
Todėl lubų pažeminimas dvigubai tokio tipo žmonėms yra tikrai nenusispjaut.