Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: bullka
Data: 2009-07-20 12:36:19
Na be abejo mano nuomonė keičiama. Bet, kiek įsivaizduoju Sodros veikimą,
tai ją pasiekia info iš darboviečių. O ta info yra kintanti (vienus
atleidžia, kitiems algą pakelia, kitiems nuleidžia, gimsta vaikas ir t.t.).

Bet jie neteisingą pakėlimą gali pastebėti tik tada, kai vaikas jau yra
gimęs (po metų iš serijos nuo padidinimo datos). O pastebėję dar turi
ištirti ir t.t. Vienu žodžiu - įrodomi/pamatomi tokie dalykai. Bet spėju
niekas nepuola tirti neakivaizdžių piknaudžiavimo atvejų (kai ten kažkoks
budulis Šiauliuose ar kur ten įdarbindavo nėsčias moteris).