Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: bullka
Data: 2009-07-19 13:04:02
> visuomene sumoka maziau mokesciu, valstybe turi maziau lesu moketi tas
> pasalpas, todel labai logiskas tu ir kitu ismoku mazinimas. Tai liecia
> valstybinio sektoriaus atlyginimus, pensijas, pasalpas ir kitas valstybes
> islaidas..

Aš nieko prieš mažinimą. 10%, 15%. Kad ir 25%. Aš esu prieš lubų įvedimą,
kas sulygintų visus. O visų lyginimas yra neteisingas kapitalistinėje
visuomenėje.

Ir labai gerai, kad chebra seime susiprotėjo lubas keisti procentiniu
mažinimu, o be lubų įvedimu.

> O yra tokiu kurie ir sunkmeciu tikisi baliaus pratesimo... Deja, balius
> baigesi, atejo sunkios ir skausmingos pagirios... Esame labai neturtinga
> valstybe, o motinystes pasalpas uzsimete kaip kokie arabu seichai...
>
> O jei pereinant prie asmeniskumu, tai jei gyveni ir moki paskola is zmonos
> motinystes ismoku, o pats nesugebi uzkalti pinigu, tai maziau rasinek, o
> eik darbo ieskotis. Nes "normaliai" mastant, jei tavo zmona uzkala 7000lt,
> tai pats turetum uzkalti bent 10.000Lt, todel tau turetu buti daug maz
> dzin tu

Diskriminacija :P Kodėl manai, kad moteris negali uždirbti daugiau nei
vyras? :))))

> ismoku mazinimas ;) Vyras privalo islaikyti seima, o tikras vyras dar ir
> meiluze su nesantuokiniu vaiku islaiko ;)

:D :D :D :) Hehe.. reiks žmonai pasakyti tą frazę apie tikrą vyrą :D