Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Haris
Data: 2012-03-19 15:31:36
2012.01.22 18:37, baltai rašė:
> Nera kur det pinigu - investuoji i likvidu turta (geriausia nekilnojama)
Nekilnojamas likvidus? Ypac pirktas pries tris metus :)

> Nori pavaizduoti "investoriu" - atiduodi fondui :)))  Beje, kas yra
> "fondas"? Jei pasigilinsit, tai
> pamatysit, kad investuodami net nepasidomime kas ta fonda valdo, kokia ju
> kompetencija, kokiais
> principais vadovaujantis fondas pirkineja vertybinius popierius ir t.t.
O tu toks protingas, kad geriau negu fondas investuoji?

> Avantiuru avantiura....  :))))) ir kur as anksciau buvau..... /:
> "padovanojau SEBui 20k pinigu... uz kaaa???"
As irgi zioplas buvau padovanojau. Bet is klaidu mokomes. Baigiu
atsiimti. Gal but ismoksiu geriau negu fondas, tada ir nelaikysiu.

Neuzmirskite, kad insvestavimas, tai ne tik pinigu padejimas, bet ir
lauku ju paemimas.  Tada ir nebus prarastu pinigu. Aisku gal 20k, tai
tik 1-2% nuo sumos, tai visai ne dovana. Tai paprasciausias svyravimas.