Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Sennat
Data: 2011-12-27 14:53:16
Sutinku, Sail, pats lygiai taip pat zaidziu birzoj. Idomiau, galimybiu
uzdirbt irgi daugiau. Kaip ir pradirbt, zinoma. Bet tai cia, tarkim, su
einamaisiais, nereikalingais pinigais zaidziu. Gi pensijai - anukams kitaip
investuoju. Karts nuo karto isigyju auksiniu monetu (nikolasku), kuriu
nuvertejimas, salyginai, labai mazas...