Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Dainius
Data: 2012-03-14 19:59:41
as irgi abiems pritariu 100%. Turiu invets. gyvyb. dr. sutarti nuo 2002.
Irgi neka teuzdirbo. Atskaitymai, kurie nera konkreciai net apibrezti
(kintantys) draudimo sutartyje,- milziniski. Siais metais nutrauksiu sita
absurda.
Pasidomek, kiek analogiskas nelaimingu atsitikimu draudimo polisas kainuoja
pas negyvybes draudimo bendrove.
O jei nori kaupti, tai ar mazai pas mus investiciniu forndu, galu gale VVP
ir kt?