Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Sail
Data: 2011-12-27 15:39:30
Cia imho daug neblogu minciu padestei, t.y. daug kas atitinka mano
supratima.

Tik ukininkaut moket reikia, o mes miesto zmones, nebutu lengva. Vistas gal
ir uzaugintum, bet to nepakanka normaliam pragyvenimui.

O ir vaikus ner paprasta mokyt, jie to nenori, kita karta, ji nori daryt
savo klaidas. Tai tegul jas daro, nes niekas nemoko labiau, nei nuosava
patirtis.
Del tinginystes tai ir gryna tiesa, geras gyvenimas vaikams i sveikata
neina.