Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Jurgis
Data: 2012-01-15 12:07:29
Hm,

kad Compensa nerodo kiek aptarnavimo keitimo mokesčiai,
jie ale tokią lentelę duoda, kur rodo, kiek kasmet tau lieka
ir sako, kad davo riziką jie pasidengia per pirmus 5 metus
http://fin.seb.lt/vbfin/calc/investmentLifeInsuranceCalc.fw?lang=lt

Taigi, jei man siūlo 3.5% garantuotų palūkanų (su premija iki dar 2%)
(bei 15% GPML)

Tarkim gyvybės draudimas kasmet ~200-300Lt
tad bandant žiūrėt 35m į priekį -   ~10kLt tam išleistume...
o čia administravimams panašiai "atsirieks"..

Kur kitur dabar už indėlį 3.5% duoda?  ir kada čia ta ekonomika kils
neaišku... o aš ne itin išmanus investavimų vėjuose.
atrodo, visai variantas infliacijai pasidengti :)
kad pinigai bus įšaldyti kurį laiką, man (atrodo) ne problema...