Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Jurgis
Data: 2011-12-30 13:02:15
na bet jeigu ima rankos lūžt arba kritinės ligos (pvz, širdies ar vėžiai
- kas šiais laikais labai tikėtina), tai gal jau ir į pliusą gaunasi?
tuo labiau, kad nedidelių traumų gali būti belenkiek - ir kiekvienąkart
kompensuoja nekeisdami sąlygų. Na gan tikėtina, kad per 40 metų bent
vienąkart ta smulki trauma nutiks - ir 5kLt tada nepakenktų..
o koks vėžiukas/širdis - žiūrėk dar 30kLt -
manau (gal klystu) nekaupiamieji draudimai irgi nėr labai pliusiniai..

aišku, jei būtų laiko(noro) pačiam investicijų vėjuose gaudytis, turbūt
daugiau pasidaryt galima... bet kad turiu, kur prasmingiau laiką leist,
nei biržose spekuliuot :P