Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Sail
Data: 2011-12-27 15:11:48
Taip, investiciju tema idomi, ypac tiems kas tuo uzsiima. Tiesa lietuvoj tai
nelabai yra kas veikt sioj srity, bet pasaulio birzos dabar lengvai
prieinamos.

Pirkt auksa irgi ko gero pakankamai idomus sprendimas, gal netgi long term
labiau pasiteisins, nei visa kita (jei turesim pasaulinio lygio finansu
krize). Tiesa, aukso tranzakcijos kastai dideli (perki brangiai parduoti
pigiai), plius dabar uzkiles gerokai.

Deja ner atsakymo, kas geriausia. Bet yra jausmas, kad su besaikiu
nesustabdomu pasaulio skolinimosi viskas riedes siknon, ir visos priemones
tik laikinai atitolina viso pasaulio bankrota. Skamba gal keistai, bet
jausmas toks.