Tema: Re: kaupiamasis gyvyb?s draudimas - rekomendacijos?
Autorius: Sail
Data: 2011-12-27 15:33:11
Pagal dabartini lyg ir tebegaliojanti istatyma tai uz daugiau nei metus
laikytu akciju pardavimo pelna moket nieko nereikia.

Pries penkis metus ta mintis buvo nedurna, o va dabar tai jau klausimas.
Jobbsas numiro, kitaicai gamina smartphonus jau neblogai, applas jau pakilo
ir taip jau daug. Gali but jau velu.

Nusipirkt gali per bet kuri tautini banka (bet jis nulups is taves brungei -
kokius 0.35% ar pan) uz paslauga. Tas pats bus parduodant.
Jei zadi pirkt retai ir laikyt ilgai, tai gal ir nelabai skauda, bet siaip
lietuvoj birzos tarpininkai yra lupikai ir reikia begt is jos kuo toliau.