Tema: Re: kaupiamasis gyvybės draudimas - rekomendacijos?
Autorius: baltai
Data: 2012-01-22 18:37:22
Visikai pritariu siam pastebejimui :)
Kadangi viliojant investuoti kalbama tik mazoji tiesos dalis, o visos
blogybes nutylimos,
daugiau su sitom velniavom nebeuzsiimsiu niekados.
Beje, kai del privacios pensijos kaupimo SEBe paprasiau nutraukt sutarti ir
grazint tolesnius
mokescius i SODRA, pasake - fig! Rukyk! Pasirasei visam gyvenimui!!!
Kai kam gal ir smulkmena, bet manes niekas neispejo pries tai, kai 2003
metais iviliojo pasirasyti ta sutartim del
privacios pensijos...  Ar tai sazininga, pasinaudoti patiklumu klientu?
Dabar visi tyli apie tai...

Reikia draudimo - perki polisa konkretu aisku ir apibrezta.
Nera kur det pinigu - investuoji i likvidu turta (geriausia nekilnojama)
Nori pavaizduoti "investoriu" - atiduodi fondui :)))  Beje, kas yra
"fondas"? Jei pasigilinsit, tai
pamatysit, kad investuodami net nepasidomime kas ta fonda valdo, kokia ju
kompetencija, kokiais
principais vadovaujantis fondas pirkineja vertybinius popierius ir t.t.

Ar pirktumes UAB'a, nepazinodami direktoriaus ir nenutuokdami ka veikia
tokia imone ir ka veiks?

Avantiuru avantiura....  :))))) ir kur as anksciau buvau..... /:
"padovanojau SEBui 20k pinigu... uz kaaa???"