Tema: Re: Koki indeli laikyti(valiuta)?
Autorius: abc
Data: 2011-10-12 02:52:12
On 10/5/2011 8:29 AM, RaR wrote:

> [...]

Taip ir neatsakėt į klausimą..Mes kalbėjome apie tiesiog
fantasmagorinius variantus: mokesčių mokėtojas prisiima Prancūzijos
bankų įsipareigojimus, kad po to (depresijos ir masinių bankrotų metais)
juos kažkam už kažką parduotų SU PELNU? :) Net dabar bankai nebesugeba
kredituoti verslo. O nekyla noras susimąstyti kodėl?

> Jei Graikijos bus išgelbėtos, bankai už jų didelius obligacijų procentus
> susižers nemažus pelnus, ir juoksis iš turinčių vien Vokietijos bei
> Prancūzijos obligacijas. Jei graikijos bankrutuos - tos obligacijos virs
> niekinėmis.

Jei Graikija bankrutuos, tuomet Italija ir Lietuva paseks jos pvz per
sekančius obligacijų platinimo etapus....

> O tai ką aš sakau - aš už tai, kad tie bankai patirtų pasekmes už savo
> sprendimus. O reikalui esant visokiems indėlininkams padėtų tiesiogiai
> vyriausybė. Dabar schema tokia: Vokietijos valdžia surenka iš žmonių

Vyriausybė padėtų indėlininkams? :) mmmmmmm kažkodėl abejoju. Pažadais
rinka jau nepatikės. Jau matau tokiu atveju bank runs vaizdelį prieš
akis besimaterializuojantį...bet kaip Šarkinas yra pasakęs, o RaR savo
laiku patvirtinęs, valiuta padengta 100+%, tad miegokit Europos broliai
ramiai :)

> [...]
>
> Alternatyvi schema - Vokietija Graikijai pinigų šiaip sau nebeduoda, bet
> gelbėja nuo suirutės pati didele dalimi ir kontroliuodama savo lėšų
> panaudojimą bei reformas, jei su tuo sutinka Graikija. Graikija
> oficialiai bankrutuoja, jei dėl to iškyla didelių sunkumų bankams,
> Vokietija juos gali gelbėti, perimdama jų akcijas ir pan. Lėšos vis tiek
> būtų išleistos Graikijos gyvasčiai palaikyti, tik geriau kontroliuojant,
> ir bankams gelbėti, tik nebeleidžiant bankų gambleriams toliau žaisti
> žaidimą ir krautis pelniuką. Ir parodant kitiems, kad tokius žaidimus

Įdomu kaip Vokietija gali kontroliuoti Graikijos ar Lietuvos
korupcionierius. Tik perimdama aktyvų valdymą į savo rankas. Kas dabar
ir vyksta su berods Atėnų taksistais.

Bet tai tik pirmas etapas. Po to sektų Italijos ir Ispanijos
korupcionieriai ir pan........prieš metus klausiau laidą per BBC radiją
apie Europos Komisijos pastangas kontroliuoti ES lėšas, kurios
nusavinamos vietinės Italijos mafijos. Biurokratai, pasirodo žino, kad
tai vyksta, bet nieko padaryti negali....

> Diskusija ne apie Prancūzijos ekonomikos perspektyvas, o apie rimtas
> Graikijos problemas.

When shit hits the fan everyone tumbles.. France is no different.

> Kol kas ECB prostitute nebuvo. Nepaisant to, kad jo vadovas prancūzas,
> jis buvo sukurtas pagrinde pagal Bundesbank modelį. Jį bandoma tokiu
> padaryti dabar. Ir vokiečiai, tvirtos valiutos šalininkai, vienas po
> kito pasitraukinėja iš valdybos.

Duok Dieve, kad ECB būtų kaip Bundesbankas....Deja, JAV bankai jau metus
kratosi europietiškų finansinių aktyvų. Ir apie euro tragediją su
ateities prognozėmis yra knygutė parašyta dar 2010aisiais. Galite
pasiskaityti apie Merkel nemigo naktis 2010ųjų gegužę, berods...