Tema: Re: Koki indeli laikyti(valiuta)?
Autorius: Omega
Data: 2011-09-27 09:20:15
- kazkaip Jus cia viska painiai supainiojat..

p.s.
jeigu yra EU, jai svarbu, kad visi jos dalyviai butu gyvi, ir tai vienintelis motyvas "dalinti pinigus"..
(atsipirks)

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j5rp6m$o3p$1@trimpas.omnitel.net...
Tai esmė tame, kad apsivalyti reikia graikijoms ir jų skolininkams, o ne
Vokietijos ar Prancūzijos žmonėms. Apsivalymas įvyktų leidus graikijoms
bankrutuoti ir gyventi pagal išgales - kvailiojimai ir revoliucijos ten
tokiu atveju, aišku, neišvengiami. O mokesčių mokėtojų pinigus
Vokietijos ir Prancūzijos valdžios tokiu atveju galėtų skirti savo bankų
stabilizavimui, aišku, perimdamos atitinkamą dalį jų akcijų ir po to
parduodamos jas rinkoje bei taip kompensuodamos bent dalį mokesčių
mokėtojų pinigų.

O siunta ne tik šunys. Pasiutlige suserga ir žmonės.