Tema: Re: Koki indeli laikyti(valiuta)?
Autorius: abc
Data: 2011-10-05 04:18:48
On 9/27/2011 7:07 AM, RaR wrote:
> Tai esmė tame, kad apsivalyti reikia graikijoms ir jų skolininkams, o ne
> Vokietijos ar Prancūzijos žmonėms. Apsivalymas įvyktų leidus graikijoms
> bankrutuoti ir gyventi pagal išgales - kvailiojimai ir revoliucijos ten
> tokiu atveju, aišku, neišvengiami. O mokesčių mokėtojų pinigus
> Vokietijos ir Prancūzijos valdžios tokiu atveju galėtų skirti savo bankų
> stabilizavimui, aišku, perimdamos atitinkamą dalį jų akcijų ir po to
> parduodamos jas rinkoje bei taip kompensuodamos bent dalį mokesčių
> mokėtojų pinigų.

gal galite man išaiškinti, kodėl rytoj Prancūzijos/Vokietijos bankų
akcijos bus vertos daugiau, nei šiandien? Aš kol kas matau labai
iškalbingus svyravimus po -9% +7% biržose....

Ir kodėl sąžiningi mokesčių mokėtojai turėtų prisiimti atsakomybę už
nemokšų bankininkų sukurtus derivatyvus?

> O siunta ne tik šunys. Pasiutlige suserga ir žmonės.

Stebinat mane, RaR. Viskas vyksta TEN KAŽKUR, bet ne ČIA. TIKRAI ne ČIA.
Kalti graikai liurbiai, o ne vokiečiai, skolinę jiems eurus, už kurias
graikai išlaiko vokiečių darbo vietas. Vokiečių ir prancūzų bankams irgi
nereikės apsivalyti nuo toksinių aktyvų, jų ekonomikoms nereikės
prarasti darbo vietų dėl besitraukiančio eksporto, čia tik graikams ir
italams teks. Ir jokiu būdu ne lietuviams - nes mes esame sumaniausi
Europoje!

Tamstos žiniai Prancūzijos CDS jau pasiekė rimtą ribą.... kaip paskutinį
sykį žiūrėjau vos ne dvibugai aukštesnis buvo už Vokietijos. Ką noriu
pasakyti? Kad globalizacijos dėka pasaulis, kaip žinome, persipynė.
Prancūzija su Belgija, yra tokios pat lygos žaidėjai, kaip ir likusios
Pietų Europos ar Baltijos šalys. Nematau jokių stebuklų prancūzų
ekonomikos modelyje. Gal Jūs mane "apšviesite", kokių kozirių ana turi
užantyje?

P.S. Nuo to laiko, kai ECB prancūzų buvo padarytas jų pačių prostitute,
praėjo jau nemažai laiko.

P.P.S. Buvo čia savu laiku klykiančių, kad Airija - tai sektinas pvz
Lietuvai.... Nieko, su laiku praeina durnystės.