Tema: Re: Koki indeli laikyti(valiuta)?
Autorius: RaR
Data: 2011-10-05 10:29:54

> gal galite man išaiškinti, kodėl rytoj Prancūzijos/Vokietijos bankų
> akcijos bus vertos daugiau, nei šiandien? Aš kol kas matau labai
> iškalbingus svyravimus po -9% +7% biržose....

Jei Graikijos bus išgelbėtos, bankai už jų didelius obligacijų procentus
susižers nemažus pelnus, ir juoksis iš turinčių vien Vokietijos bei
Prancūzijos obligacijas. Jei graikijos bankrutuos - tos obligacijos virs
niekinėmis.

> Stebinat mane, RaR. Viskas vyksta TEN KAŽKUR, bet ne ČIA. TIKRAI ne ČIA.
> Kalti graikai liurbiai, o ne vokiečiai, skolinę jiems eurus, už kurias
> graikai išlaiko vokiečių darbo vietas. Vokiečių ir prancūzų bankams irgi
> nereikės apsivalyti nuo toksinių aktyvų, jų ekonomikoms nereikės
> prarasti darbo vietų dėl besitraukiančio eksporto, čia tik graikams ir
> italams teks. Ir jokiu būdu ne lietuviams - nes mes esame sumaniausi
> Europoje!

O tai ką aš sakau - aš už tai, kad tie bankai patirtų pasekmes už savo
sprendimus. O reikalui esant visokiems indėlininkams padėtų tiesiogiai
vyriausybė. Dabar schema tokia: Vokietijos valdžia surenka iš žmonių
pinigus, juos atiduoda graikams, jų valdžia dalį pinigų išleidžia, už
dalį sumoka nemažus procentus Vokietijos bankams. Bankai pasiima nemažą
pelną ir gali atsiskaityti su indėlininkais.

Alternatyvi schema - Vokietija Graikijai pinigų šiaip sau nebeduoda, bet
gelbėja nuo suirutės pati didele dalimi ir kontroliuodama savo lėšų
panaudojimą bei reformas, jei su tuo sutinka Graikija. Graikija
oficialiai bankrutuoja, jei dėl to iškyla didelių sunkumų bankams,
Vokietija juos gali gelbėti, perimdama jų akcijas ir pan. Lėšos vis tiek
būtų išleistos Graikijos gyvasčiai palaikyti, tik geriau kontroliuojant,
ir bankams gelbėti, tik nebeleidžiant bankų gambleriams toliau žaisti
žaidimą ir krautis pelniuką. Ir parodant kitiems, kad tokius žaidimus
žaisti tikrai pavojinga.

> Tamstos žiniai Prancūzijos CDS jau pasiekė rimtą ribą.... kaip paskutinį
> sykį žiūrėjau vos ne dvibugai aukštesnis buvo už Vokietijos. Ką noriu
> pasakyti? Kad globalizacijos dėka pasaulis, kaip žinome, persipynė.
> Prancūzija su Belgija, yra tokios pat lygos žaidėjai, kaip ir likusios
> Pietų Europos ar Baltijos šalys. Nematau jokių stebuklų prancūzų
> ekonomikos modelyje. Gal Jūs mane "apšviesite", kokių kozirių ana turi
> užantyje?

Diskusija ne apie Prancūzijos ekonomikos perspektyvas, o apie rimtas
Graikijos problemas.

> P.S. Nuo to laiko, kai ECB prancūzų buvo padarytas jų pačių prostitute,
> praėjo jau nemažai laiko.

Kol kas ECB prostitute nebuvo. Nepaisant to, kad jo vadovas prancūzas,
jis buvo sukurtas pagrinde pagal Bundesbank modelį. Jį bandoma tokiu
padaryti dabar. Ir vokiečiai, tvirtos valiutos šalininkai, vienas po
kito pasitraukinėja iš valdybos.

> P.P.S. Buvo čia savu laiku klykiančių, kad Airija - tai sektinas pvz
> Lietuvai.... Nieko, su laiku praeina durnystės.

Čia reikia konkretinti - yra kas sektino, yra ir ne.