Tema: Re: Q: CB esmisija vs. pinigų padirbinėtojo
Autorius: Alvidon
Data: 2011-08-22 21:39:43
Tai čia iš esmės nieko naujo. Jokių problemų kiekvienam įsivesti savo pinigą, tik baisiai nepatogu.
Kažkaip keblu būtų parduotuvėj vis galvoti koks dabar "kompo instaliacijų" keitimo į "kavos pupelės" kursas.

Finansinė laisvė sakai ? O kas tai ? O ar pirminis tai ? Ar bent kiek vertas dėmesio ? Pinigai - ne ekonomika.

Kas link Visiško užtemimo (Dž. Braneris): ne pinigai ti buvo tie genofondai, o gyvenimo tikslas, pagrindinis ir
vienintelis tos civilizacijos gučis su visom gabanėm. Iš to galima daryt simptomatišką paralelę: jei finansai tampa
pagrindiniu gučiu ir visa ko matu - lauk krizių, ir jos bus sunkios tau.