Tema: Re: Q: CB esmisija vs. pinigų padirbinėtojo
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-11 00:13:35
MKN, blogio ir/arba gėrio savoka NĖRA valstybės ir jos legitimizuotų institucijų definicinis monopolis. Jeigu hominidai apsiėmė dievišką (t.y. indiferentiškos evoliucijos) funkciją spręsti kuris elgesys (iš esmės genai ir/arba memai) yra geras ar blogas, tai visiškai neprivalo jos deleguoti valstybei be grįžtamosios teisės apsispręsti savarankiškai per-case basis.

T.y. tai, kad aš dalyvauju rinkimuose kas 3/4/5 metai, iš manęs niekaip neatima teisės apsispręsti savarankiškai kaip elgis vienoje ar kitoje teisės konteksto reikalaujančioje situacijoje. Galbūt mano apsispredimai turės labai rimtas taškines-momentines asmenines pasėkmes, tačiau tai bus mano sprendimai. Kaip Mandela yra sakęs (laisvas vertimas) - "mano sėdėjimas pagal aparheido dėsnius cypėje įgavo prasmę tik po daugelio metų, kada aš galiu įverinti savo elgesį kardinaliame paradigmų lūžio kontekste".