Tema: Re: Q: CB esmisija vs. pinigų padirbinėtojo
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 13:45:30
"MumZer" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:j19dmg$d8m$1@trimpas.omnitel.net...
> CB, jei gali vykdyti atviros rinkos operacijas, tas visas padirbinetoju
> atnestas "indelis" gali buti nubrauktas tiesiog padidinus, pamazinus
> palukanu normas, pardavus kelis vvp ir pan.

Tu turi omenyje, kad tipo CB turi "užnugarį"? Kuo? Auksu? Valstybės rezervu užsienio valiuta? CB pradės privatizaciją, jeigu bus pareikalauta padengti popierių?

Aš turiu omenyje "Anonymous" tipo grupę "padirbinėtojų", kurie yra skaitlingi, decentralizuotai koordinuoti ir kurie, eliminavus dalį, pasipildo vėl, ir todėl pvz.: lygiai taip pat gali siūlyti palūkanų normas, savo vvp ir pan. Juk tai tik *pasitikėjimo* klausimas.

> t.y. padirbinetoju mastas VS CB galimybes keisti pinigu kieki
> ekonomikoje yra nykstamai mazas.

Ar tikrai? Tai jeigu toks mažas - kodėl tokios neproporcingai didelės bausmės?