Tema: Re: Vertimai, jų kokybė ir nuosavybė :)
Autorius: No-Name
Data: 2017-01-22 10:39:59
2017.01.21 19:35, ejs rašė:

> aš naudoju tas _programas_, su kuriomis užduotis galiu atlikti
> efektyviausiu būdu.
>
> Pvz: pastatų modeliavimas- Revit, techniniai tekstai - Libreoffice, 3D
> modeliavimas gamybai - Solidworks, straipsniai - LaTeX, sinchroninės
> paskaitų skaidrės N kalbų - beamer, paštas - postfix + courier.

Tokių kaip pats,yra ga būt 1% nuo bendro windozės vartotojų. Va tai ir
nereikia čia įsižeidinėti, kai pašiepiami tie, kurie sugeba naudotis
Wordu teksto rašymui, o LibreOffice jau netinka. 99% tam kam naudojami
kompai, pilnai užtenka nemokamo Linux. Tai puikiai įrodė tapšnokliai,
kuriuose tas pats Linux, bet smarkiai apkarpytais sparnais... Iškreiptų
veidrodžių karalystė prasideda nuo mokyklų. Jaunimas mokamas naudotis
komerciniais produktais, komercinių vienetų naudai ir labui, ir dar už
tai ne tik kad negaunama užmokęsčio, bet dar iš biudžeto klojami pinigai
už licenzijas. Ir tos lėšos iškeliauja iš LT. Nuo čia turėjo pradėti
AKL. O dabar tai tik miręs projektas, kuris niekada neatsikels, nes
praradus pasitikėjimą jį atgauti labai sunku. Prie mirusių projektų
geriau nagų nekišti ;) Pikčiausia, kad tie buvę vaikai jau ižaugę
tesugeba tik Windoze naudotis  pamatę Linux pasimeta ir nebežino nuo ko
pradėti. Ir dar baisiau, jie pašiepia potencialiai daug geresnes atviro
kodo sistemas... Taip bilas & co ėda biudžeto pinigus, nes biudžetinėse
įstaigose naudojami win. Sodinti reikia atsakingus už tai...

P.S. Aš man atrodo buvau tarp tų, kurie šašlykų nevalgė, nebepamenu
detalių, pasisėdėjimo stalų žiedą pamenu, ne esmė, pensija vis tiek ;)
Tik jau tuo metu matėsi, kad ruošiamasi eiti ne tuo keliu...