Tema: Re: Vertimai, jų kokybė ir nuosavybė :)
Autorius: No-Name
Data: 2017-01-19 16:29:46
2017.01.19 09:28, Rimas Kudelis rašė:

> Kažkaip nekiltų man net mintis galvoti, kad forumas apie talpinimą
> turėtų būti pagrindinė erdvė pokalbiams apie PĮ lietuvinimą.

Tikslas buvo web aplikacijų vertimo problemos. Būtent šios aplikacijos
reikalauja nemažai dėmesio dėl spartaus tobulinimo ir apskritai tai
spraga. Žinoma visiškai nereklamuota ir neforsuota. Buvo gi lietuvybe
-org-(ė)lt, AKL ir nebuvo jokio tikslo kažką papildomai reklamuoti, juo
labiau, kad kažkokia tai konkurencija ir taip jautėsi ;)

>  Sutinku, kad
> talpintojams patogu apie viską diskutuoti viename forume, bet visiems
> kitiems į jų forumą lįsti didelio ūpo nėra turbūt. :)

Manyčiau tas ūpo nebuvimas ar kažkokie tai nusistatymai ir pristabdė
procesą. Su problemomis kaip tik reikia lįsti į viešumą, kad visi matytų
jog kažkas vyksta. Ir geriausia tas problemas spręsti ten, kur matosi.
Paklausus gatvėje apie AKL ar daug kas atsakys kas tai? Na geriausiu
atveju "alaus klubas" ;)
Aš asmeniškai daug daugiau tikėjausi iš šio judėjimo. Iš esmės jau 13~
metų praėjo, o kaip dauguma naudojo windozę, taip ir toliau naudoja.
Visą laiką sakiau, jog amoralu vaikus mokykloje mokinti naudotis
komerciniu produktu, kurį pilnai gali pakeisti atviro kodo įranga. Tai
yra Microsoft mokami pinigai už produktą, ir dar papildomai švaistmi
pinigai vaikų mokymui. Čia nusikaltimas...

O dėl el. pašto konferencijų, tai pas mane jos krito į atskirą katalogą,
po to lyg ir dingo ir tik va dabar patikrinau kodėl - senas el.pašto
adreso subdomenas buvo panaikintas, nes domeno savininkas sugalvojo
kitaip. Čia ne esmė, esu paprasčiausiai įsitikinęs kad tik stabilaus
forumo forma su papildomais straipsniais yra tinkama švietimui.