Tema: Re: Vertimai, jų kokybė ir nuosavybė :)
Autorius: No-Name
Data: 2017-01-20 20:05:07
2017.01.20 14:17, Rimas Kudelis rašė:

 > Jeigu turi minčių, kaip tai pakeisti,
 > arba pats esi toks, gali kreiptis kad ir į mane ir tapti AKL nariu. :)

Na dar dalyvaudamas steigiamąjame 2003 jau supratau, kad man laikas į
pensiją, taigi aš nuo šitos veiklos jau pensijoje ;)

> kad mokykla neturi mokyti „Microsoft“ produktų“, „Apple“ produktų“ ar
> „Atviro kodo produktų“, bet turi suteikti įgūdžius naudotis ir kurti
> kompiuteriu apskritai.

Teikdami įgūdžius turi juos teikti atviro kodo PĮ. O jeigu Microsoft ar
obuoliukas nori, lai finansuoja mokymus ;)

> Iš kitos pusės, mano asmeninė patirtis pastaruoju metu yra tokia, kad
> „Linux“ (kaip ir kai kuriuos kitus atviro kodo produktus, kuriais
> naudojuosi) kartais norisi išmesti iš kompiuterio su trenksmu. Aš turiu
> gal prieš septynerius metus pirktą „Dell“ laptopą su „Xubuntu“, ir iki
> šiol nežinau, ar po hibernavimo jis pabus be problemų.

Vėl gi, laptopuose laikau Win, nes jie buvo ir turi licezijas. Bet
visada dirbu iš Linux. Ir dabar va rašau iš Ubuntu, o Win 10,
paprasčiausiai užima vietą. Su hibernavimu problema išsprendžiama,
reikia tik vieną kartą pasikankinti arba susirasti distribuciją, kurioje
jau viskas veikia. Nereikia užsiciklinti ant Ubuntu ar vien tik Debian
šeimos.

O Windows tai totali nelaimė, su šia operacine galima tik Facebook'inti
arba kitus žaidimus žaisti. Žodžiu blondinėms ir vaikams ;)

> [...]
> panašus į šiuolaikines Vilniaus Kaziuko muges – lyg ir daug ploto, lyg
> ir daug pasirinkimo, lyg ir turėtų būti „liaudies meistrų“ susibūrimas,
> bet kai nusprendi per jį prasieiti, tai pamatai, kad pasirinkimą sudaro
> daugybė visokių beveik vienodų niekniekių, viena ir ta pati žolininkė,
> sūrininkė ar bitininkas sugeba turėti penkis stendus su tomis pačiomis
> prekėmis skirtingose mugės vietose, dešros ir lašiniai mugėje tie patys,
> kaip „Maximoj“, kainos jei ne didesnės, tai tokios pat, o stendus su
> tikrais vienetiniais „peliukais“ turbūt galėtum suskaičiuoti ant vienos

Viskas yra labai paprasta - įstaigoje užtenka laikyti administratorių,
kuris adaptuos viską konkrečios įmonės poreikiams. Bus sukurta darbo
vieta ir viskas veiks puikiai. Ir pinigai liks LT, o ne Microsoft ar
Apple sąskaitoje. Smulkesnės įmonės gali pasisamdyti konkrečiam darbui,
kaip kad daro su windoze. Bėda, otkato kažkas negaus ;)

> O šiaip geriausia forma turbūt būtų forumas, usenet ir el. pašto
> konferencija viename. Tai pala, tai kaip ir gūgl grupė gaunasi. :)

Tep tep, dar viena nesamonė sulyginama su veidaknyge :) Su šautuvu manęs
niekas nepriverstų ten kažką skaityti, o tuo labiau rašyti. Lygiai kaip
ir gmail'u naudotis ;)