Tema: Re: Vertimai, jų kokybė ir nuosavybė :)
Autorius: No-Name
Data: 2017-01-19 08:27:16
2017.01.18 22:46, Rimas Kudelis rašė:

 > Bent mano nuomone, apskritai vertėjai ėmė mažiau tarpusavyje
 > koordinuotis. Gal jau „išaugome iš vaikiškų marškinėlių“ ir tiesiog
 > poreikis visiems vienoj krūvoj bendrauti mažesnis, gal dar kažkas.

Praėjo noras kovoti su vėjo malūnais, tie kurie buvo kažkada aktyvūs,
jau gerokai apseno, o jaunimas nori gauti viską gatava, taip pat
facebook įtaka... Nafik ;)

 > Ir
 > taip nėra tik usenet atveju – taip pat tylu ir el. pašto konferencijose,
 > o webinių vertėjų forumų bent jau aš nežinau. :)

El.paštas vargina. Įvertinant koks eina srautas laiškų, naujų laiškų
gauti nėra didelio noro. O ir ieškoti el.pašto konferencijoje prasmės
labai sunku. Webinė forma patogi ir visiems prieinama pastoviai be
papildomų programų diegimo. Bandyta buvo apjungti su visa talpinimo
tematika webhostingtalk.lt po to perkelta į forumas.priegloba.com, bet
tai neįvyko. Matomai ši tematika LT nėra aktuali, nėra bendruomenės ir
ko gero nebus.