Tema: Re: Vertimai, jų kokybė ir nuosavybė :)
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2017-01-19 09:28:45
2017-01-19 08:27, No-Name rašė:

> Praėjo noras kovoti su vėjo malūnais, tie kurie buvo kažkada aktyvūs,
> jau gerokai apseno, o jaunimas nori gauti viską gatava, taip pat
> facebook įtaka... Nafik ;)

Kovos būna kai būna didelių nesutarimų. Terminijai jau daugmaž
nusistovėjus, tų nesutarimų gal nelabai ir liko.

> El.paštas vargina. Įvertinant koks eina srautas laiškų, naujų laiškų
> gauti nėra didelio noro. O ir ieškoti el.pašto konferencijoje prasmės
> labai sunku. Webinė forma patogi ir visiems prieinama pastoviai be
> papildomų programų diegimo. Bandyta buvo apjungti su visa talpinimo
> tematika webhostingtalk.lt po to perkelta į forumas.priegloba.com, bet
> tai neįvyko. Matomai ši tematika LT nėra aktuali, nėra bendruomenės ir
> ko gero nebus.

El. paštas turi tą privalumą, kad jis yra push tipo – tau nereikia
kažkur eiti ir tikrinti, ar nėra naujų žinučių ir pan. – tu jas gauni
tarp kito pranešimų srauto (o juk el. paštą visi skaitome, kad ir kiek
ten daug spamo bevaikščiotų). Kai pranešimų srautas mažas, tikėtis, kad
žmogus kasdien gaiš laiką patikrinimui, ar neatsirado nieko naujo, būtų
naivoka.

Apie lietuvybės temą forumas.priegloba.com forume pirmą kartą girdžiu.
Kažkaip nekiltų man net mintis galvoti, kad forumas apie talpinimą
turėtų būti pagrindinė erdvė pokalbiams apie PĮ lietuvinimą. Sprendžiant
iš temų toje temoje kiekio, ji buvo mažų mažiausiai prastai išreklamuota
(t.y. visai neišreklamuota) tikslinei auditorijai. Sutinku, kad
talpintojams patogu apie viską diskutuoti viename forume, bet visiems
kitiems į jų forumą lįsti didelio ūpo nėra turbūt. :)

Rimas