Tema: Re: Vertimai, jų kokybė ir nuosavybė :)
Autorius: ejs
Data: 2017-01-21 19:35:54
2017-01-21 19:02, No-Name rašė:

> Ane? Tu neužsigauk, tarp blondinių vyrams nėra taip blogai :))
> O tu vis dar windoze naudojiesi? Košmaras, lyg ir senai čia šmėžuoji,
> kiek metų, gal net kokia 10? Galėjai patobulėti bent kiek ;)

aš naudoju tas _programas_, su kuriomis užduotis galiu atlikti
efektyviausiu būdu.

Pvz: pastatų modeliavimas- Revit, techniniai tekstai - Libreoffice, 3D
modeliavimas gamybai - Solidworks, straipsniai - LaTeX, sinchroninės
paskaitų skaidrės N kalbų - beamer, paštas - postfix + courier.

PS: AKL steigiamąjame ko gero po tuo pačiu lietum kepėm šašlyką.
--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not