Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: Sniegas
Data: 2018-11-23 15:32:04
Aš tam reikalui nusipirkau blu-ray, nusipirkau 10 diskų po 25 GB talpos,
pasidariau dvi kopijas ir rami galva. Aš dar turiu CD, kurie 2001 - 2003
metais įrašyti ir puikiausiai skaitosi. Neverta užgriozdinti HDD
fotkėmis, kai yra net 50 GB talpos blu-ray. Tvarkingai laikomas blu-ray
ir po 20 metų bus skaitomas, o jei keisis technologijos ateityje galima
iš blu-ray įrašyti į naujausią laikmeną ir toliau sėkmingai saugoti.
Nežinia, kokios nuotraukos bus įdomios mūsų palikuonims, todėl trinti
nuotraukas kai blu-ray diskai tekainuoja kapeikas yra gana kvaila.