Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: MRT
Data: 2018-11-21 00:19:15
> hmmm, STX tai labai viliojanciai atrodo.. Dydis tai kaip gero
> maitblokio. Tik va tie 2.5" diskai nei sis nei tas kazkaip.

Ziurint kiek naudingos info saugot..
Jei nera dideli kiekiai ir netyciom telpa i 500-1000GB,
tai su SSD issisukt gali eit (aisku brangiau nei HDD,
bet su mazesne talpa ikandama ir civiliokams)

Jei priimtu 15mm - ir su 2.5" yra talpiu HDD, su 9.5mm - kuklesni.

> All-in-one man visai ne prie sirdies. Gal ir be reikalo, bet toks
> isitikinimas.

as irgi linkes jau geriau koks kompaktas dailus uz
monitoriaus nei all-in-one .. STX'a ant VESA
pakabinai ir tu laidu papildomu ne tiek ir daug..
na ir siaip ner prievartos nevalinant kompui keisti ir monitoriu.