Tema: Re: namu "serveriukas"
Autorius: [mikro]
Data: 2018-11-21 21:42:42
jei taip ziurint I nvm, tai labai gerai ziurisi adatos 8200. testuose viskas
tikrai grazu, o kaina dar grazesne, sakyciau toks labai konkurencingas
dalykas, nes kaina db kaip 860evo, o performance'as, dar ir apnesa kaipkur
970evo:)
dar ir lenda 8200pro, bet to kazkaip dar nedabojau kaip ten su visais
reikalais.

"MRT"  wrote in message news:pt485k$gef$1@trimpas.omnitel.net...

> O sitie verti demesio? Buvo berods mx300, kuris newsuose gavo keleta
> minusu. MX500 panasiame lygyje su samsung evo? Tuomet pirkau samsunga,
> kadangi problemu nekele, noretusi to paties gamintojo...

verti, bet samsung praktiskai best (ir del to truputi brangesni).

MX500 - netoli jo (truputi nusileidzia, bet kaina turi kompensuot)
zemiau uz mx500 - yra dar pigiau, bet ir gerokai prasciau.

mx500 garantija jau 5 metai (anksciau tiek EVO siule).

kainu skirtumas 500GB - buvo ~15-20 eur, dabar ~10 eur.
Imant didesnes talpos - pati kaina darosi ne visai simboline.

Darbe:
BX100 250GB 20 vnt. - nes keistai man ziurejosi tie MX100
dynamic write acc. ir pasirinkau, todel rinkausi pigesni.
MX300 525GB 8 vnt. - del kainos ir talpos
MX500 500GB - pakeliui 35 vnt.

Kas is Crucial neverta, tai - zinomas BX200 ir sakyciau BX500.